📅 5 dni pełnych atrakcji. 🕒 Codziennie 3 godziny zajęć (2 bloki po 1,5 h). 📶 Tworzenie od zera zaawansowanego projektu w wybranym temacie i technologii. 🧑🎓 Małe grupy - maksymalnie 5 osób.
TEMATY DO WYBORU: 1. Tworzenie Gier w Scratchu - początkujący, 7-9 lat 2. Arduino od podstaw - początkujący, 9+ lat
3. Python od podstaw - początkujący, 8+ lat 4. Tworzenie Gier w Pythonie - zaawansowany, 10+ 5. Sztuczna Inteligencja w Pythonie - zaawansowany, 12+ lat 6. Tworzenie Gier w Rust - zaawansowany, 10+ lat 7. Strony Internetowe od podstaw - początkujący, 8+ 8. Tworzenie Gier w Unreal Engine od podstaw - początkujący, 8+ lat 9. Tworzenie Gier Walki w Unreal Engine - zaawansowany, 11+ lat
Do wyboru dwie grupy:
☀️ poranna: zajęcia 10:00 - 11:30 i 12:00 - 13:30
🌙 popołudniowa: zajęcia 15:00 - 16:30 i 17:00 - 18:30
Temat wybrany? Zarezerwuj miejsce dla swojego dziecka!
W gimnazjum wystartowałam w turnieju First Lego League i zakochałam się w robotyce. Od 10 lat uczę dzieci i młodzież konstruowania robotów i programowania. Przez pięć lat współprowadziłam firmę BalticBot, która zarażała tysiące uczniów pasją do nowych technologii. Zarówno ja, jak i moje drużyny startowały w międzynarodowych zawodach na całym świecie. Teraz skupiam się na projektach online, m.in. pomagając w tworzeniu symulatora robotyki RoboSensei i organizując zawody RoboRAVE International Virtual League.
Na co dzień prowadzę kursy programowania i tworzenia stron internetowych. Mam również doświadczenie w sferze robotyki i druku 3D, zdobyte podczas prowadzenia zajęć z młodzieżą oraz startów w międzynarodowych turniejach. W wolnym czasie tworzę gry komputerowe i mobilne oraz piszę aplikacje internetowe.
Obszary zainteresowania:
🤖 Technologie webowe: HTML, CSS, JavaScript, Svelte, Firebase
🤖 Programowanie: Rust, Python
🤖 Tworzenie gier: Rust
🤖 Robotyka: Arduino, STM32, LEGO, mBot
🤖 Druk 3D
Szymon Młyński
Jestem studentem trzeciego roku specjalizacji Projektowanie Gier Komputerowych. Z pasją i zaangażowaniem używam Unreal Engine od 4 lat, tworząc większość projektów samodzielnie. Mam również doświadczenie w programowaniu w kilku językach i biegle operuję kodem blokowym. Chętnie podzielę się moją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc Ci osiągnąć sukces w świecie projektowania gier.
Obszary zainteresowania:
🤖 Tworzenie gier na silniku Unreal Engine
🤖 Projektowanie zaawansowanych poziomów i światów
🏅 GWARANCJA SATYSFAKCJI 🏅
Jeśli po pierwszym bloku zajęć zrezygnujesz, oddamy Ci pełną kwotę, niezależnie od przyczyny.